lördag 19 september 2009

VECKANS LISTA


LISTAN

Veckans Lyft: 1,9 ton
Veckans Körsträcka: 134 mil (1 mil mindre än förra)
Veckans Ros: Falks bilbärgning Sundsvall, Jane så klart, och till Lasse Alm för god middag ;)
Veckans Tistel: Clarion Hotel i Östersund som dubblade priset andra natten pga överbokning!

Veckans Citat: "Komeru ihå femtitale, faaan vikka bilar man hadd " (ser jag så gammal ut?)
Veckans Fundering: "Jag kan ju inte skriva om hur fint och bra man har det här, då vill ju alla hit"
Veckans Låt: Ramones - What A Wonderful World
(Efter att ha stått "så nära" med naturen en tidig tidig höstmorgon i Jämtland. Wow!)


2 kommentarer:

  1. Vad är det för fel på Lois Armstrongs version?
    Dessutom tillhör den mer din generation.

    SvaraRadera
  2. Haha, nja snarare din va?
    Fast Ramones hann väl dö ut innan King Louie tror jag? Samma med oss, jag jobbar ihjäl mig långt före dig... lätt ;)

    SvaraRadera