onsdag 30 september 2009

FILM-TEMA


Passerade nyss Tännäs och såg till min stora förvåning att man har en filmfestival här över helgen (?). Så eftesom jag tog några bilder (klicka på dom så ser ni bättre ;) under dagen så passar jag på att lägga upp dom här på bloggen med lite film-feeling hehe. Så får ni snabbt veta vad som rör sig i mitt huvud här uppe i ödemarkerna, ja lite skräck-film alltså. Förresten Lasse, middags-notan hamnar hos dig, annars måste jag åka bil i typ två timmar enkel resa för att få i mig en korv....


("Alive", störtat plan, kannibalism ;)


("Road of Death", bikers och trafikproblem)

("Meteor", There´s no place on earth to hide)


("The Shining", skräck-klassiker på hotel)


("The Excorist", präster och kyrkor)


("Wrong turn", inavel på hög nivå)


("Örn-nästet", inte skräck kanske, men bra ;)

Men annars har det varit en fantastisk dag med trevliga kundbesök, vacker natur och en bil som är tipp-topp. Häng med imorgon igen ;)

2 kommentarer:

  1. Akta dig för ödemarken och framförallt kanotfärder så det inte blir som i denna film:

    http://www.imdb.com/title/tt0068473/

    //Anna :P

    SvaraRadera
  2. haha ALDRIG att jag kliver i en kanot här uppe, och ska jag vara riktigt ärlig så hör jag den där melodin i bak-skallen hela dagarna... Duelling Banjos.... *ryser*

    SvaraRadera