torsdag 1 oktober 2009

SNART LÅNGKALSONGER


Så jävla kallt i morse, jag skulle ha lyssnat på en som sa "ta med långkallingarna". Shit!
Jag tinade inte upp förrän jag var klar med mina kund-besök vid lunch idag, men då var det järnet ner till Borlänge med en smockfull bil innan Stena stängde grindarna och lasta ur.
Och här är jag nu, efter 37 långa sega mil.
I Sveriges Chicago, great!

Förresten, jag har ju glömt att berätta något privat... våra p15 killar vann båda sina serier i helgen. Obesegrade i 25 raka matcher!! Och sedan tidigare redan klara distriktsmästare.
Nu ska min grabb kvala med äldre spelare till pojkallsvenskan och stolt pappa är så klart hel-stirrig, ja han måste till och med "kompa" en dag nästa vecka.


(Är detta Schweiz eller Tännäs?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar