onsdag 7 oktober 2009

IDIOTER PÅ BROARNA


Läste nu på morgonen om stenkastningen i Nyköping. Se upp om ni passerar dom där broarna som går över E4:an vid Nyköping, för där finns det tydligen någon eller några som står och kastar sten på förbipasserande bilar. I förrgår kväll fick två långtradare sina vindrutor krossade igen.

Alltså allvarligt, en fullastad långtradare på 18-24 meter i 100 km/h... PANG ser inget.... över på fel sida... och där kommer DU! Vad är det för idioter, och hur svårt är det att "fånga in" dom (förmodligen småungar) när det nu har pågått under en längre tid?
Fast jag kom på en sak, det kanske är polisen själva.... för om vi kör fortare förbi Nyköping för att inte bli träffade, så tar dom oss med radarn och tjänar pengar på oss istället hehe
Ta det lugnt när ni passerar High Chaparal i alla fall, och kika lite uppåt när ni ser en bro.

Imorgon börjar jag boka kundbesöken igen, dags att börja röra på sig igen känner jag. Neseril, Alvedon och Hojt har räddat mitt liv, för ni vet väl hur sjuka vi män blir. Värre än att föda barn, eller hur gubbar ;)

1 kommentar:

  1. Tycker det har varit glest med inlägg nu, du snittar nästan bara varannan dag ju.. Lite tråkigt med tanke på hur bra läsning det är :) Du behöver ju inte tänka på att göra långa inlägg hela tiden utan kanske slänga in små inlägg under dagarna :) Men vad vet jag om du har tid osv. Men keep up the good work.

    // hemlig beundrare

    SvaraRadera