torsdag 15 oktober 2009

BATTERIPROBLEM IGEN

Jaha ja nu har man problem med batterier igen. Den här gången är det min fjärr-dosa på nyckelringen, den som aktiverar värmaren i bilen för att slippa kliva in i en iskall bil, och för att hålla nere energiförbrukningen. Clas Olsson i Sundsvall hade inte det batteriet jag behövde så "smarta jag" provade med två små haha... funkade inte! Så min fråga blir. Ove, var hittar jag ett sånt där batteri till vänster på bilen? Har du något i fickan tro?

En som hade betydligt större problem var ju min kollega Hetting i Uddevalla, som råkade ut för bilinbrott igår. Men som tur var så stal dom bara gps:n för honom, men det klart det innebär en massa onödigt jobb. Hatar bil-tjuvar! Och det gör Hetting också tydligen för han påstod att han satt uppe hela natten vid fönstret med hagelbössan och väntade på att dom skulle komma tillbaka. Förresten, jag vill också ha en hagelbössa i bilen, avsågad, uppstickandes mellan sätena som på "Cops" liksom, cool ;)

Västernorrland KLART!! Dahlin och jag kommer därmed söderut igen och lämnar lapp-helvetet Jämtland/Västernorrland med alla hundratals mil bakom oss. Och shit vad vi har varit effektiva här uppe i kylan, teamwork på hög nivå ska ni veta, high-five till dig Lasse!! Hur ska vi fira detta?

Imorgon kommer "veckans värsting". Om ni tror att ni lever farligt, glöm det, en föråkare riskerar sitt liv ibland.

2 kommentarer:

  1. Hej Limpan,

    Åk eller gå till en Radio/TV handlare alt. någon som handlar och monterar mobiler dessa butiker har. Skulle inte dessa ha så kan du ringa mig för jag har extra i reserv (trodde att alla hade det) till min hörapparat så man är lyhörd vad personalen vill ha..//Ove

    SvaraRadera
  2. Kanon, att du är lyhörd... läs nästa "Veckans Sämsta" i nästa inlägg. Suck. Och letar vidare hos radiohandlarna, det är lugnt ;)

    SvaraRadera