onsdag 14 oktober 2009

PR-KONSULT LINDBERGH


Erroll Flynn hade en egen "väckare", som innehöll gin, tomatjuice, citron, tabasco, worcestersås, salt och peppar. Utmärkt efter en sen natt ute på nattklubbar enligt honom.
Min väckare heter "Andreas"! Som ni ser på bilden så ringer den f** och väcker mig 06.35 med typ trettio signaler, men jag trycker av och sover vidare några minuter. Sen när jag motringer lite senare så får jag höra att han tryckte fel på knappen... sover han med vantarna på sig eller? ;)


Ute på vägarna igen så passerar jag den här bussen, och nästan exakt samtidigt så hör jag på radion att, Radio Västernorrland hade gjort en undersökning angående lyssnandet och att 9 av 10 lantbrukare i länet lyssnar på just P4. Och då tänkte jag snabbt, om vi kör något i lokalradion samtidigt som vi klistrar på stora budskap på alla bussarna som går fram på varenda liten landsväg under lämplig period. Ja, då får vi nog extra-anställa folk här uppe nästa år. Smart va? Eller så får jag jobba dubbelt så mycket på samma tid... hmmm.... "kanske ska radera detta"...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar