torsdag 22 oktober 2009

BARA VINNARE


Vinnarna på Sånga-Säby... Stena, Länsförsäkringar och Håll Sverige Rent vann ;)

Det blir inget längre inlägg just nu, för någon sa att det skulle bjudas på förfriskningar, och att det bara var att beställa på ett visst rumsnummer. Så jag måste springa iväg. Men innan dess så ser ni här bilden på det segrande laget i fem-kampen ute på Sånga-Säby, och GIVETVIS med en föråkare i laget. Och för er som inte förstår vad jag pratar om så är det alltså "live-rapportering" från konferensen som pågår just nu ute på Ekerö.

Och ödmjuk som jag är... så tillägnar samtliga föråkare ute i landet denna medalj ;)

4 kommentarer:

  1. Grattis till vinsten, synd att jag förlorade bara..//Ove

    SvaraRadera
  2. Tack Ove ;) Men tyvärr så gjorde jag också det senare... hade hellre förlorat i en femkamp :(

    SvaraRadera
  3. Tjena Limpan

    Visst var vi bra!!
    Hoppas det blir en fin helg för dig och att du tar väl hand om dig!!! Vi tänker på dig i Jönköping.

    Jan-E Stena

    SvaraRadera
  4. Tack detsamma Jan-E, ha en kanon-helg och självklart så tänker jag på er också.

    Ska försöka åka förbi ngn dag framöver och hälsa på ;)

    SvaraRadera