lördag 10 oktober 2009

HEJDÅ SVERIGE


Här lämnar Sverige Danmark och VM, efter en urusel insats och ett något tveksamt domarbeslut som gör att vi inte får se Sverige spela VM-fotboll. Skitdåligt säger jag som amatör-coach, vad gör Lagerbäck och hur f** kan han få sitta kvar på sin post. Men nu ryker han väl eller? Matchanalyser i all ära och sällan har man väl samma åsikter, men ni som haussar på Henke och Anders Svensson. Kan ni tala om för mig om dom var med på planen idag... jag hade lätt haft andra spelare på dessa positioner kan jag ju avslöja.
Och nyss vann Portugal med 3-0 över Ungern, vilket i praktiken innebär tvästopp om det inte sker ett mirakel. Och när hände det senast i Sverige liksom... när Bajen tog SM-guld 2001?


Nä nu går jag och lägger mig, tur att England redan är klara i alla fall. För ni vet väl att jag var en liten rödhårig ettrig britt i mitt förra liv? Så min tv kommer att gå varm under VM oavsett Sverige eller inte. "AVGÅ LAGERBÄCK!!!"


("Hjääääääääälp")

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar