tisdag 20 oktober 2009

FRUIT BOY


"The Fruit boy" har levererat. Men man kanske borde kalla sig något annat när man springer omkring och handlar frukt. Såg i ett Urban dictonary att det är ett öknamn på någon som "klär sig, eller uppträder konstigt"? Ordet används visst i något annat sammanhang också, men det får ni goggla upp själva hehe. Men att promenera genom Fatbursparken på söder med två påsar bananer kändes inte så himla udda faktiskt, med tanke på att vissa såg bra mycket mer "fruit" ut än mig.

Ännu en dag på kontoret och förutom att gå och handla (fika-vecka) så sitter jag här mitt emot min kollega Dahlin och planerar rensning av Bergslagen. Han tar det bästa och jag får resten. Totalt har vi i alla fall 261 gårdar att besöka nu under november plus att Östergötland ropar på hjälp, så det finns ju liksom lite att åka på nu. Så snart blir det alltså "järnet" igen, och jag måste nog boka tid för däcksbyte så jag inte blir sist av alla... igen!

Vi väntar fortfarande på ett "OK" för avfirandet av Jämtland/Västerbotten ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar