fredag 9 oktober 2009

DET KOMMER MERA


Läste att någon ansåg att jag hade lite väl glest mellan inläggen just nu, men jag gömmer mig inte, jag lovar. Har som sagt var varit lite krasslig men är nu i värsta formen igen, ja nästan über-pigg faktiskt hehe. Tidigt på måndagmorgon blir det avresa mot Örnsköldsvik och Foppa-land, och där kommer jag säkert att hitta mycket skoj att skriva hem om. Så ha bara lite tålamod så kommer det mera, ska bara leta upp lite lämpliga "objekt".


Ni som har förstått att jag har ett liv vid sidan av jobbet också, har säkert sett att jag brukar tjata om fotboll. Och nu har grabben varit med och spelat tre matcher i kvalet mot pojkallsvenskan. Enköping 0-0, Valsta Syrianska 11-1 och igår Sunnersta 4-0, så det ser mer än bra ut kan jag säga. Nu återstår bara en hemmamatch mot Oves Märsta IK och jag tror att vi t.o.m har råd att förlora men det ska vi INTE göra, inte mot dom bönderna ;) Jag återkommer, var så säkra hehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar