onsdag 27 oktober 2010

FULLT ÖS








Gotland rullar på som smör, föråkare ÖVERALLT och supernöjda kunder. Länsförsäkringar får oerhört bra "cred" här på Gotland. Men tyvärr så är många väldigt frågande och oroade över fortsättningen, då dom tycker hanteringen har varit helt suverän. Ledsen att jag inte kan ge dom de svar dom vill ha, men jag är ju bara en simpel föråkare liksom. Hoppas bara att miljön fortsätter vara så fin som den är, och att Gotland fortsätter blomstra.

Tyvärr så försummar jag bloggen grymt just nu för jag har helt enkelt inte tid över att sitta och ladda upp bilder och text i den takt jag själv vill (det tar mer tid än man tror ;) Men jag får försöka ursäkta mig med att "det kommer mera" senare. Dagens foto-safari blev Hoborgsgubben och de fantastiska landskapet nere på södra Gotland, och det blandat med helt suveräna LF-kunder, en fröjd att vara här och jobba måste jag säga.... men jag får som sagt återkomma med lite mer text och bild senare. "Veckans Gotland" lär komma i helgen.

Håll till godo med några "standard-bilder" så länge. Nu blir det MAT.... för det har dom inte mycket av där jag jobbar just nu hehe. Hejau pau dejau ;)

ps. Flyttar jag inte till Jämtland, kan det bli Gautland.... Im lovin it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar