tisdag 19 oktober 2010

SNOPET

Välkommen Herr Lindbergh... ååå det låter ju nice och så, men när man vrider på huvudet och ser en säng uppställd mot vägen blir man ju lite misstänksam. Händer detta bara mig eller? haha Ett helt upp och nervänt rum, stolar på toaletten, gardiner halvt nedrivna och madrasser som låg utkastade efter väggarna. Tur man är Gnagare, för vi tål det mesta ;)
Ner i receptionen, och dom fattar ingenting, tror mig knappt, tror väl att det var jag som var in och "lekte" en stund. Humor!! Men nu sitter jag här efter en sjukt grisig dag med lera, ösregn, tre "vilse-körningar" och en del griniga bönder faktiskt (men det är väl vädret). Och otroligt hungrig just nu, övervägde faktiskt bita lite i den sista kossan jag såg idag, så då förstår ni kanske hur illa ställt det är.

Rockare som festat loss på First i Västerås... eller nåt... Exorcism, sex-party eller helt enkelt en galning med någon typ av fobi.


Fick en bild av Hetting på mobilen, "tvx2" stod det, förklaring följer.... kanske.

ps. Såg att det blåser runt 10 m/s just nu på havet mot Gotland (ja jag ska dit nästa vecka), och jag är sjukt nervös... HJÄLP!!

1 kommentar:

  1. Äsch Limpan, det går bra. Ställ dig framför spegeln gör armtag och säg följande:
    "Jag är inte rädd, jag kan simma" ;)

    SvaraRadera