fredag 15 oktober 2010

GIFTIGT VÄRRE

Dahlins senaste leverans till Stena i Eskilstuna blev giftigt värre, hoppas karln hade gasmasken på sig som han brukar hehe. Tänk er själva att passera någon på vägen körandes i gasmak, läskig syn, hela helgen förstörd liksom. Skämt åsido, det var inga roliga grejor han hittade, och dessvärre så innhöll det kvicksilver vilket gjorde att det fortfarande står kvar på den besökta gården. Falskt alarm med andra ord ;)

När vi ändå är inne på "rykten" så kan jag avslöja att Slawomir "tippade" omkull i diket igår. För han höll visst på att smälla med en noshörnig... ops Ekorre ska det stå. Så bilen blev lite ruggad på ena sidan men huvudsaken är vår kära kollega klarade sig bra, även om han verkar ha fått några smällar här och var. Ta det lugnt nu mannen och skit i jobbet ett par dagar. Vi har inte råd att avvara dig framöver för att du promt ska jobba... sitt ner, ta en jä*** och låt din kropp läka ihop liksom. Tänker på dig, din ensvisa polack ;) Puss!!

Pia-Lena, var är du? Är det sant det jag har hört? Vad gör du nu? Tänkte precis ladda upp videon med Tomas Ledin och "Vad gör du nu för tiden" (heter egentligen "en del av mitt hjärta"), men texten blev lite väl romantisk haha... Så tänkte jag på "Hej då ha det så bra" men så började dom sjunga om älsklingar så det fel igen hahaha... så det blev den här. Sköt om dig P-L!!


ps. Tyvärr fick jag ett helvete här hemma när Lena hörde låten när jag rotade runt på nätet. Hon gick igång direkt, och nu går hon och sjunger skiten samtidigt som han stampar takten... HÅRT! Jävla jämt-stoscher hehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar