fredag 22 oktober 2010

JAG BLIR LITE SEN



Ville bara meddela att jag blir lite sen över till Gotland, för dom håller just på att tvätta bilen. Eh, säger du då. Men det är så att det tar upp emot 250 timmar beroende på hur mycket som behövs göras, och det är liksom en hel del. Förresten, är det någon som vill överlämna fakturan till Lasse sen, jag har lite annat att göra... du får en hundring för besväret ;).... sa jag att den kan komma att kosta 80.000, ops!!

Här får ni en liten vinterhälsning från Roslagen, vackert vackert, men skit att man inte har vinterdäcken på liksom. Och inte fanns det tid för däcksskifte heller, hel-kört. Hoppas det töar bort pronto, för annars kan det bli svettigt värre.



Avslutar med en liten liten kort fredagsfräckis.... Har ni hört talas om "En finsk graviditetstest"? Om inte så ska kan jag berätta att man gör så här: Stick in en flaska koskenkorva alt. Mintuu i hufsatufsa och vänta en minut, dra sen ut den och titta efter om det har minskat i flaskan. För i så fall finns det folk där ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar