lördag 23 oktober 2010

HLR




Almen kör HLR men det gick inte så där jättebra haha, men han försökte i alla fall. Men orsaken till inlägget är det HÄR. Tydligen så ändrades EU-direktiven här om dagen, och man överger nu mun-mot-mun-metoden? Men Ove som har full koll lär väl kolla upp detta, hur kör "brandkåren", har dom ändrat sina HLR-metoder osv. Man blir ju lite yr, vad händer 2013?


Förresten, såg ni första avsnittet av "Så mycket bättre" ikväll, på fyran. Lasse B, Plura, Di Leva osv. Det var ju skitbra, och inte nog med det, det var ju inspelat på Gotland, södra Gotland där jag kommer att jobba enligt Hetting-order. Kan vi inte dra dit i veckan och ha lite fem-kamp och sång-tävlingar, LF äger bergis kåken hehe....


ps. Vad händer med Syrianskas seger-invation på planen tro? AIK fick grova böter, får jag gissa på att dom slipper undan med att "det är ju så känslosamt". Men jag är inte BITTER!! (hyckleri)

7 kommentarer:

  1. Ett par svar på "texten" här ovan.
    1* HLR ska nu utföras med minst 100 komp i minuten och skit i blåset(tur för Almen) bara komp tills du får hjälp av annan.
    2* Holmhällar är platsen där programmet spelades in. Det är inte LF som äger stället utan en släkting till mig (tror jag) för min mamma är från "Ön" och där spelar ju de felsta banjo!!!!!!!!.
    3* Sen kan jag väl säga att jag har igår fixat så det blir lite oktoberkänsla nu på onsdag, så kära bloggläsare. Kolla in torsdagen blogg och se bilder på mig och Almen ta den stora korven.

    Nu ska jag hoppa ner i lopplådan så jag klarar av resan under söndagen till Ön. Allt måste ju vara på topp när Proffsen kommer dit. Det blir Herr Norrström och Herr Kurk tillsammans med mig som ska duka upp till Arbetsfest.

    God Natt och God Höst på er alla..//Ove

    SvaraRadera
  2. Flästa eller Flesta beroende på om man bor i 08 län eller inte..//O

    SvaraRadera
  3. Jag skrev ju FELSTA för f-n, å det är ju felstavat igen. Man får sluta fira att man ska till en Ö med snålblåst och lite turister just nu..//O

    SvaraRadera
  4. hahaha... spelar roll. Vi uppskattar ALLTID jobbet som du lägger ner på oss simpla föråkare. Jag menar vem annars gör det, vem f** bryr sig om hur sjukt jobbigt det är att köra fyra dagar i veckan hemifrån, varje vecka!!? Som krigar mot klockor, kunder och väder... som ringer runt på sena kvällar och jobbar mot sega databaser, och som somnar med kordinat-siffror blinkandes i skallen? Jag bara undrar....

    SvaraRadera
  5. Tur att vi har varandra..//Ove

    SvaraRadera
  6. Opps, är inte du & jag i garderoben??..//O

    SvaraRadera