tisdag 5 oktober 2010

LITE NYHETER

Hur känns den nya designen tro, är det för mycket "grejs" eller upplevs sidan som trevlig, jag menar det är ju höst nu. Vad tycker ni? Observera att jag gör ett försök att bli ännu mer publik genom att provköra lite Twitter. Så nu kan ni se vad jag gör hela tiden haha.... nja det var ju mer tänkt att fungera lite som ett tidsfördriv när det händer något. Smidigt att liksom twittra in om man tex sitter fast i en bilkö på väg in till jobbet, eller om man sitter och fikar i solskenet vid någon mysig sjö osv osv. Men jag får inte skräpet att fungera via mobilen, ska jobba vidare på det sen.

- Det kommer att bli en ny meny-rad under huvudbilden, håll koll

- Och nu kan se de fem mesta lästa inläggen, se menyn till höger

- Besöksstatistiken är uppdaterad och ska stämma nu

- Och till sist en ny header som ni kanske redan sett ;)

2 kommentarer:

  1. Jävligt snygg design må jag säga faktiskt, de har du gjort mkt bra!

    Du borde dock ha texten på nedre delen av din Header för nu ser man ju inte ditt snygga ansikte lika bra som man skulle kunna göra ;);) PUSS

    SvaraRadera
  2. Jävligt snygg var väl att ta i hehe... men tack. Sen det där med texten på headern är ett medvetet val, vill gärna hålla mig lite "dold". Dock så får givetvis mina beundrare valfri bild efter önskemål ;)

    SvaraRadera