söndag 9 maj 2010

SORRY OVE ;)


Utan Oves vetskap så spelades ikväll en match på Midgårdsvallen i Märsta (där ju chefen bor), en match i Pojkallsvenskan mellan BKV Norrtälje och Märsta IK. Och till min glädje så käkade Norrtälje upp motståndarna som inte hade en chans, med säkra 4-1. Och en stolt pappa fick se sin grabb göra en grymt bra come-back efter fyra månaders uppehåll. Så skönt!

Tänkte ringa dig Ove vid pausvilan för jag höll på att frysa ihjäl i regnet men jag hade egen kaffetermos med mig så jag valde att låta dig vara ifred... bergis inne i stugvärmen med en go whiskey och fötterna på bordet. Medan en föråkare stod och skakade för tredje kvällen i rad vid en fotbollsplan, shit helgerna räcker helt enkelt inte till. Tur att man ÄLSKAR FOTBOLL ;)

Pojkallsvenskan Norra Svealand

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar