fredag 7 maj 2010

TREVLIG HELG

Ville bara önska er alla en trevlig helg och hoppas att ni får det bra, samt avsluta veckan med några färska bilder. Dagens rysare var ju annars avlastningen vid Västberga, en egen liten ramp och en assistent med truck som hjälpte till hela tiden. Snacka om service!! Lite spooky dock att det visade sig vara killen vars lastbil brann upp i Linköping för något år sedan, tyckte lite synd om honom när han berättade hela storyn.


Hetting har här fotograferat Kenneths fredagsvikarie. Skillnaden är väl att den här ekorren verkar kunna sova med öppna ögon hehe.

Bild från Ove någonstans i Sverige, det kan vara i trakterna kring Dalarna men jag är inte hundra. Alla vet säkert utom jag, som vanligt ;)


Har ni sett filmen "Jägarna"? Då kan ni förstå att jag smög lite extra tyst på den här gården, till råga på allt strax utanför Knutby.


Så där ja, nu har man parkerat upp husvagnen inför sommaren också. Synd att det var så dyrt på campingen, det blev bra mycket billigare på den här busshållplatsen utanför Almunge... Alm-Unge... Alm unge? ;)

1 kommentar:

  1. Hej Kamrater.

    Jag har deltagit på en mässa i Dalarna "Romme travet" och sitter nu helt slut på ett hotel i Falun. Jag kan väl säga att det var dj...igt kallt. De gånger som solen lyste var det skönt (ca 15% av tiden) mellan frosten. Nu ska jag snart sova och ladda inför nästa vecka.

    Trevlig helg alla glada..//Ove

    SvaraRadera