onsdag 12 maj 2010

TIDIGT VECKOSLUT NU

Det känns som jag knappt hann komma igång med veckans arbetande innan det tog slut, och då är det bara onsdag. Korta veckor är skönt så klart, men jag brukar ha bäst "ös" onsdag-torsdag med mitt kundbesökande... och så får man vända bilen hemåt helt plötsligt. Skoja lite, Dahlin och jag har precis nyss kört klart Uppsala kommun och nu väntar bara Östhammar och Tierp så är hela länet snart avklarat. Förresten, jag såg i veckobrevet att fyra föråkare kör Kalmar just nu, vad händer där nere tro? ;)

På bilden här ovan kan ni se en minst två km lång allé utanför Enköping, Målhammar gård. En trevlig bortglömd kund som blev riktigt nöjd över vår service. Kul! Annars var det en underbar vårdag idag med klarblå himmel, ok då ett litet litet moln, försök hitta "tussen" på bilden om ni kan. Återkommer senare med något inlägg så håll koll.... SKÅL på er! ;)

6 kommentarer:

  1. Ni är välkomna att lukta lite på den skånska myllan när ni är klara ;)

    SvaraRadera
  2. Klämdagsmaffian är tydligen lediga på fredag. Om ni vill ha lite service på fredag så är det bara att ringa mig på kontoret..//Ove

    SvaraRadera
  3. Klämdagsmaffian haha...
    Fredagsservice? Berätta ;)

    SvaraRadera
  4. Städa skrivbordet och tvätta bort all Tippex från skärmen. Jag har haft en "Nordisk" medarbetare under veckan. Stolen behöver dammas av också. Sedan blir det lunch på stan. Utanför Grand Hotel står det en kille och grillar Majskolvar (smaskens) efter det blir det att åka tillbaka och fixa schemat som jag ska göra så jag kan åka med er föråkare i höst. Sen är det väl dax att åka hem och se vad som behöver drickas ur i vinkällaren så det inte förstörs..//Ove

    SvaraRadera
  5. Haha tippex på skärmen, granne från väster alltså? Åka med föråkare... svälj... nåja, jag får väl städa ur ett hörn i skåpet någonstans så du får plats då ;) Välkommen!

    SvaraRadera
  6. Haha tippex på skärmen, granne från väster alltså? Åka med föråkare... svälj... nåja, jag får väl städa ur ett hörn i skåpet någonstans så du får plats då ;) Välkommen!

    SvaraRadera