torsdag 27 maj 2010

TACK OCH ADJÖ UPPSALA


Så där ja, då var vi klara med Uppsala län för i år. Dahlin och jag sopade av drygt 200 nöjda kunder mellan Tierp/Älvkarleby i norr till Enköping i söder. Och bara för att visa vår uppskattning gentemot Stena i Eskilstuna som fått tagit hand om alla våra leveranser, så passerade Dahlin där idag och överräckte en sommartårta. Men nu har jag hört att dom kommer att köra efter oss i Gävle också, kanon tycker jag för dom gör det jättebra. Ola, Micke och Per.

Vad hände annars idag, jo jag var in på Söder och käkade tonfiskmacka med Andreas på lunchen, var lite social på kontoret. Fast vissa hejade inte ens, men det beror väl mer på att dom inte känner igen mig, än på högfärdighet? hehe. Ja just det ja, jag tog med mig mer jobb hem. Nästa vecka bär det nämligen iväg upp till Dalarna och trakterna kring Falun och Borlänge, spännande. Fioler, knäckebröd, raggare på campingplatser, folkdräkter och dalahästar... fördomar eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar