måndag 16 augusti 2010

EN DAG PÅ "JOBBET"

Jaha ja, måndag morgon och ännu en arbetsdag... på kontoret. För nu sitter vi ett gäng där och viker kuvert istället för att dundra runt på vägarna och göra nytta. Men det är ju alltid kul med lite annorlunda jobb dock som att klistra ettiketter, vika A4, stoppa i kuvert och slicka lite. Men inte när det rör sig om 2000 gånger..... men, men "It´s a dirty job, but someone got do it", eller "a man got to do...." osv osv

Men som tur var så upptäckte Dahlin efter något hundratal att det stod hel-galet fel på utskicket, datumet var ju passerat med flera veckor. Så det blev till att sopa ner allt i papperskorgen... ops, jag menar pappersåtervinningslådan. Och vips så satt man där med en ny hög och nytt datum, så nu är dagen "räddad". Vad gör ni själva på era jobb tro?

Förresten, kolla in min lilla "pärla" på skrivbordet, ganska läcker va? Han och jag i sex år nu... äh, jag vill bara ha lite grön färg på blogginlägget liksom hehe. Men visst är den fin ;) Nä nu åkte tungan ut, dags att slicka lite igen.... ha en bra ni också!!

1 kommentar:

  1. Limpan??????????????? Var finns du, jag och många fler vill ju läsa..//O

    SvaraRadera