lördag 28 augusti 2010

LÖRDAG I NORRTÄLJE


Här kommer lite privatliv från mig till dig ;)

Ny match i pojkallsvenskan idag men tyvärr bara en poäng till BKV Norrtälje, fast med tanke på 0-2 efter nitton minuter så tycker jag slutresultatet 3-3 över serietvåan IK Brage är helt ok. På bilden ser ni min "lilla pojke" Ludde försvarar i backlinjen ;)

Hoppas ni har en trevlig helg allihopa, själv är jag helt slut efter allt "svirande" med konferanser och privata fester men imorgon blir det jobba. Nja, i alla fall åka bil 60 mil, suck... förresten, en sak till. Är det någon som vet om en bra sida för bilduppladdningar på nätet, behöver tips... snabbt.

2 kommentarer:

  1. Tack Limpan för att du fixade all dokumentation från "konfen" under förra veckan. Vill bara tala om att vi var på Arlanda Hotellby och inte Arlada By. Jag har idag lördag städat efter de personer som hämtade ved på en plats nära min säng. Jaag är nöjd med "konfen" och det blev lite mycket av det mesta så helgen kom i rätt tid. Har idag städat upp efter all grillning nu väntar jag och alla andra på mera bilder från vår kväll. Skulle också vara kul om du kunde få Jan-Åkes bildspel in på bloggen också. Nu ska jag lägga mig mig och drömma sköna drömmar om skrot och bilar med inredning som kan skrotas

    (ni som var med under fredagen vet vad jag menar) och vara utvilad inför måndagen.

    Kram och God natt..//En ödmjuk Ove

    SvaraRadera
  2. Bra jobbat Ove... jag är fortfarande proppmätt haha. Och jag måste säga att allting var kanooon, men dom som hämtade ved vid din säng borde ha städat efter sig i sängkammarn. Ofina människor hehe...

    J-Å:s bildspel vet jag inte hur jag ska få in, jag får maila honom och fråga, eller om han läser detta så får han höra av sig.

    ps. Och jag ska korrigera "byn" ;)

    SvaraRadera