fredag 27 augusti 2010

TACK FÖR IGÅR


Idag sitter "smäcken" verkligen hårt åt kan jag säga, men ska jag vara ärlig så sitter jag just nu ensam på ett rum, mitt i en fest, bara för att jag skulle ladda upp ett helt gäng bilder åt er på en sida... men sidan strejkar. Så det får komma lite senare. Men jag vill härmed passa på att tacka alla inblandade för igår, medarbetare, festfixare, chefer, Itell och Arlanda Hotellby. Visst hade vi skitkul där ute och visst vill vi göra det snart igen? Avslutar med fem snabba S....

- Saknar "pass-uppen" Andreas, skönt med folk som springer efter öl när man visslar.

- Sa liiiite fel till Lena hemma, att vi hade lekt kåta byggare.... menade ju kåta-byggare! hahaha

- Svarar numera i headset i bilen efter ett halvår igen, helt underbart. Tack Rejjan ;)

- Smakade gott ikväll också... men inte lika gott som igår ;)

- Söndag är lika med Östersund och Jämtland. Äntligen "on the road agin"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar