lördag 14 augusti 2010

BRA ELLER DÅLIGT

Funderade länge innan jag gav mig på att göra något list-betonat, och det slutade med att jobbet kom i andra hand, ja nästan tredje. Eller ska vi säga så här, det var ganska "lugnt" på jobbet med det mesta, ja om vi bortser från regnet och någon natt på ett skabbigt hotell. Mest ledsen är jag dock att jag missade middags-erbjudandet, shit! Det var för sent P, jag var bokad på annat håll, men hemskt gärna en annan gång ;)

Veckans sämsta:
1. Mina helger... flyttar, fotbollsresor, möbelinköp, monteringar, utgifter osv.
2. Den brutala hettan, skriver detta just nu iklädd endast string-kallingar...
3. Min tv verkar slut, efter bara tre år, det var bättre förr. Men jag får ju en ny ;)

Veckans bästa:
1. Rödvinet jag fick av "du vet vem du är", helt klart VG för Californiska Cline!
2. AIK vann idag med hela 1-0, straff med bara tre minuter kvar. Iskalla killar!
3. Att jag slipper lång-resor nästa vecka pga av semestrande kontorister hehe.

Ps. Bilden föreställer delar av en matsalsgrupp, i bitar, på golvet, omonterad. Va fan jag vill ju bara sitta och fika, inte snickra!! Jag ger upp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar