fredag 13 augusti 2010

KRÄFTSKIVA

Vill bara önska er alla en trevlig helg och ni får några sköna dagars vila, för vissa den första veckan, och för andra kanske den sista. Men som sagt... TREVLIG HELG på er ;)

Och som ni förstår av bilden (skön va) så är det party-party på gång i Norrtälje och jag behöver omgående tips på hur man gör en minnesvärd kräftskiva. Har ju visserligen haft några förut men jag behöver nya idéer och tips, och jag misstänker starkt att vissa av er är riktiga experter inom området, eller? Någon rolig snaps-visa, ett par lekar, låt-val, dryck/annan mat osv ja vad som helst är välkommet. Och kom ihåg att på mina fester är INGENTING tabu, så var inte blyga om det "råkar" vara lite "vågat" haha..... Hjälp mig nu!!

Till slut så måste jag tyvärr erkänna att jag inte hann göra någon vecko-lista idag, men kanske att det kommer något imorgon kväll.

4 kommentarer:

  1. Snart Limpan är det kick-on & inte kick-OFF som vanliga säger. Min tes är att vi ska var "på! och inte "off/av" inför nya arbetsmöjligheter. Du kommer att få mycket bra bilder till denna blogg samt att dina arbetskamrater och chefer kommar att visa sin "svaga" eller "Starka" sida när vi träffas om ca: 10 dagar. Jag jobbar just nu för att vi ska få den bäst av konf. genom alla tider och att du ska få några trevliga inslag till bloggen..
    Nu måste jag sluta och vi ses på tisdag klockan 07:15 utanför mitt kontor för att tvätta bilarna så vi slipper stå och försvara en "lortig" bil inför våra kamrater.

    Trevlig helg och jag önskar er som läser detta det samma..//Ove

    SvaraRadera
  2. Det låter riktigt riktigt KANON!! :)

    Men du, 07.15? Sa vi inte 08.30?
    Tänk på att jag har 7,5 MIL (!) in till stan.

    SvaraRadera
  3. Om du vill kan du komma hem och ta en fika innan hos mig, sådär runt 06:15 på tisdag..//Ove

    SvaraRadera
  4. Helt ok, jag ställer klockan på 03.30 eller nåt hehe

    SvaraRadera