onsdag 18 augusti 2010

SEEEG VECKA

Sorry "bloggers" men jag har legat lite lågt ett par dagar, ja lägre än Glocalnet faktiskt hehe. Och om ni undrar vad det är på bilden här uppe så kan jag berätta att det är en uttråkad Lasse D med gummi-tuta på näsan. Så roligt hade vi på kontoret igår, ja vi är liksom "fast" inomhus denna vecka och kan inte bemöta våra kära kunder ute i landet. Därav tristessen.
Idag har jag i alla fall "roddat" klart lite med kommuner osv inför Jämtlands-turnén, men vi blir dock inne även nästa vecka.... konferens på gång då, men det blir skoj ;)

Och när "Råttan är borta, så dansar katten på bordet". Hetting försöker ge igen på mina häftstift och går på knock genom att placera ut en fet "stålpinne-för-gamla-lappar". Att sätta sig på den där skulle garanterat kännas rätt bra tror jag, men som tur är så har jag ju bildbevis och kan därmed enkelt undvara smärta hehe. Jag får väl ruva lite på något annat skojsigt till imorgon, nä just det ja, då ska jag och Dahlin bära kartonger åt Kenneth ute på lagret. Vad vore HSR utan föråkare ;)

Men lite skoj ska jag ha imorgon tänkte jag, AIK - Levski Sofia på kvällen nämligen. Sen gör det ju ingenting att man tog en semesterdag på fredag heller liksom, så det blir lill-fredag för mig imorgon. Fast liiite orolig är jag, sitter här och snyter, fräser och nyser. Shit! Hmmm ett par baciller i Hettings gemburk kanske hehe....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar