måndag 13 februari 2012

ALLA HJÄRTANS DAG



LÄR INTE HINNA SKRIVA DETTA IMORGON - SÅ PUSS REDAN NU

Alla hjärtans dag... och självklart vill jag skicka er en cyberkram/puss, välj själva hehe. Visste ni förresten att det under morgondagen säljs ungefär 4.000.000 rosor, hoppas ni hittar några att ge bort till nära och kära. Ha en underbar dag ni som kan, själv sitter jag i min kära lilla Transporter på väg mot Örebro för FA-utbildning med det sköna Stena-gänget i stan. En av min favvis-filialer faktiskt ;)

ps. Om ni tyckte bilden var "grov" så vill jag bara upplysa er om att den är från "Häst&Hund Huset"... puh, sa Lena!


"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa" Tack för att du besöker och läser föråkarbloggen, välkommen åter ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar