onsdag 15 februari 2012

TACK ÖREBRO


EN TREVLIG DAG - MED UTBILDNING

Kom nyss hem från en ganska dryg resa från Örebro, hade ju glömt mina bilåkar-glasögon hemma och det i kombination med snöväder och mörker var ingen hit. Men men nu sitter jag här och bloggar av mig efter det att vi haft en mycket givande dag på Stena med utbildning och en massa information. Jag kan inte annat än säga tack till Stena-personalen och även till Ove som tog hand om oss. Nu hoppas jag att allting 2012 ska fungera ännu bättre, och att vi alla får ett bra samarbete.
Jag längtar ut på "fältet" nu.

Förresten, vi ses ju snart igen, i metropolen Värnamo nästa fredag. Smart dag, en fredag... njaaaa. 50 mil hem och en måste-passera-Stockholm-etapp är ingenting man ser fram emot direkt. Huvva!

Sov gott alla!







"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa" Tack för att du besöker och läser föråkarbloggen, välkommen åter ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar