onsdag 14 april 2010

ÄNNU EN DAG PÅ LANDET


Charmig kossa målad på väggen hemma hos en kund, fast varför satt jag och letade "finn fem fel" medan jag inväntade honom. Men mera sånt, det är personligt tycker jag, och roligt! Två timmar senare så ramlade jag in hos en äldre man i trakterna av Härnevi som hade ett par riktiga pärlor stående i garaget. Hans pappas två Oplar från 1955, och båda två i körbart skick men i starkt behov av en biltvätt. Läckert!



Framsätet i form av raggarbänk, det vill säga att det inte är två stolar utan en soffa, typ ;) Enkel och funktionell instrumentbräda och rattväxel, stilrent femtiotal helt enkelt. Vill verkligen ha en.


Kvällsjobb på hotellet, telefon, kundbokningar, kart-avprickningar och lite snacks. Kan man ha det mysigare? Stort tack till Dahlin som mötte upp vid McDonalds i Enköping med extra-kartonger till mig. Kul också att få växla några ord med någon man känner efter flera dagar med ständigt nya ansikten, inte sånt man tänker på när man jobbar på kontoret direkt. Tack mannen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar