onsdag 28 april 2010

QUIKSILVER

Ops, två fat kvicksilver-packat utsäde stående på Stena i Eskilstuna. Panogen Metox är inte att leka med och HÄR kan ni läsa lite mer om det, läskiga grejor.

Var som sagt var ner till Eskilstuna och tömde ett ton farligt avfall idag och jag lovar, jag har lyft tre ton idag, minst.... med en skit-öm högerarm. Men jag ska inte gnälla, allt rullar på, kunderna är nöjda och bilen startar. Det är bara bra helt enkelt. Fast jag funderar skarpt på att ta en dags ledigt snart, behöver vara hemma några dagar och bara vara hemma liksom.

Snart valborg sa någon, jag har helt tappat tidsbegreppet och fick en mindre panik-ångest. Landet, sommarstugan, torpet... röjas, brännas, krattas, städas... någon som vill köpa en sommarstuga på Väddö? Suveränt läge vid kanalen, egen brunn, natur-tomt med hundratals Adam och Eva, gullvivor, vit och blåsippor osv. En grävling ingår.... halvtam.
För nio lax extra slänger jag med en EU-Moppe, perfekt att hämta posten med hehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar