tisdag 27 april 2010

UNDERBAR DAG

En underbar dag idag, i alla fall vädermässigt. Gick i bara Föråkar-tröjan och jobbade, riktigt varmt och skönt. Men det var ganska många kunder och dom hade stora mängder, så det vart lite slitigt, och samtliga var hemma... och pratsjuka. Så timmarna bara sprang iväg och jag blev sen hela dagen, ingen lunch, inget fika, tufft. Men som sagt, vädret gjorde dagen och kolla bara in skogsbacken som jag hittade med tusentals små färggranna blommor... vackert eller hur.

Här har ni min granne inatt, precis utanför fönstret ligger den här lilla söta duvan och ruvar. Eller om ni hellre vill kalla henne, flygande råtta hehe. Landade i alla fall i Västerås efter att ha fått nobben på tre andra ställen, ibland är det f** hopplöst att få tag i rum, men det ordnar sig alltid till slut. På tal om råttor.... det stormar i Gnaget just nu, men det har väl knappast undgått någon. Kul eller inte, att Aftonbladet enbart handlar om AIK just nu, vilken härlig reklam. Även om dom bara skriver skit om allt och alla så är vi i alla fall i allas blickfång nu. AIK berör... stort! Längtar efter söndagens derby ååååå


Uppskuren Limpa (igen)... men jag ryckte stygnen igår så nu ser jag inte allt för jäv*** ut. Eller ja, ni vet så där som vanligt haha. Och ska vi prata krämpor så har jag bara så grymt ont i ena armbågen, tjongade i den vid lastning och det vill inte gå över. Kan knappt räta ut armen just nu... aaaajjj.... nä, det gick inte. När ska man bli skadefri?



En bonusvideo från förra årets derby mellan AIK - Dif... kör på helskärm, öka ljudet och bara luta dig bakåt och NJUT! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar