lördag 10 april 2010

NY BILD

Hallå alla bloggläsare. Som ni kanske har sett så har bilden i "headern", alltså den bild högst upp på bloggen, blivit lite förlegad just nu känns det som. Jag tycker det börjar bli dags för en vår-bil/vår-bild, eller vad säger ni? Är det någon som har en "vacker" bild som både berör projektet Giftfri Miljö och våra fordon OCH våren? Om ni har något som verkar bra så lägger jag upp den istället, annars får jag ut och fotografera någon dag.

Polen i landssorg. Tänker på Slawomir och hans kära hemland idag, och på den tragedi som inträffade i samband med en flygolycka i Smolensk, Ryssland. Presidenten Lech Kaczynski, hans fru, riksbankschefen och 84 andra omkom. Jag beklagar verkligen sorgen.....

ps. En annan sak som är lite mer av det mera humoristiska slaget är väl kanske detta, när vi ändå är inne på Slawomir och Malmö ;)

3 kommentarer:

  1. Jag kommer att ge dig bilder under vecka 16. Under nästa vecka är mina kameror vara på service. Sen ska du få bilder med MYCKET bra motiv i vårsolen..//Ove

    SvaraRadera
  2. Härligt Ove, det gillar vi ;)

    SvaraRadera
  3. GRATTIS AIK och välkommen tillbaka till "fin rummet" Elitserien i ishockey..//Ove

    SvaraRadera