måndag 19 april 2010

FÖRÅKARE UPPSKUREN


Idag var jag tvungen att besöka läkaren igen för mina prover visade sig vara lite skumma, så dom tog beslutet att ta bort det födelsemärke eller vad-det-nu-är jag hade. Så det var bedövning, skära skära och sy ihop. Äckligt, sa jag. När blodet stänkte och jag kände hur dom brände med något för att få det att sluta. Nåja, imorgon väntar det nya kunder så jag får väl försöka snygga till mig lite och tillbringa dagen med glada lantbrukare och solsken eller hur det nu blir :)


Några centimeter till och ni hade fått en Van Gogh på kontoret... skrikandes VAAAA hela dagarna. På tal om något helt annat, AIK vann ikväll. Tro det eller inte, men efter sju omgångar vinner man första matchen, och det borta mot svåra Kalmar. "Undrens tid är inte förbi"...
Ha en underbar vecka kollegor, vi hörs och ses.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar