söndag 25 november 2012

FÖRÅKARE FÖRST


DET HÄR STORT - "FÖRÅKARE FÖRST PÅ GOOGLE"

Lite små-stolt ikväll, för nu ligger bloggen etta på Google om man söker på föråkare/föråkaren. Den har alltså passerat samtliga rallyförare, skidåkare och ja allt annat "löst folk". Det är sjukt stort för mig ;) För ett år sedan så fanns bloggen på typ plats 50-60 men nu efter snart 900 inlägg och över 30.000 läsare så börjar dom andra ge sig, FÖRÅKARNA är här och vi borde verkligen vara kvar. Hör ni det kontoren!!! Vi är dom som kör först, och dom som syns mest... kasta inte bort det vi har byggt upp nu.

Har haft tre lysande veckor i Skaraborg och otroligt nöjda kunder, och det vore så skoj att få med mig Ulrica eller Patricia ut på en riktig "safari-vecka" för att se vilket genomslag projektet har haft. Helt makalöst egentligen, wow! Och som vanligt sticker jag ut hakan och säger "Tänk till nu" alla inblandade, det är inte bara cash som gäller. Många många älskar er/oss för det vi gör, det vi gjort och det vi lovar, vi kan inte bara ge upp detta nu, det vore ett svek gentemot dom som har byggt upp och förberett inför kommande år. Dom är hjältar, miljö-hjältar! Och vi måste upprätthålla företroendet, jag känner mig som en svikare annars, och det svider!!

Har hört ryktesväg att Norrland är "på", och jag älskar Norrland... ge mig skoterraggarna och det kommer inte att finnas en enda smutsig gård norr om Gävle. Jag kan till och med tänka mig att flytta upp till en koja där uppe, en inrökt kåta med torkade renar hängandes från taket... eller vad det nu är för något haha. Sneakers av, skoter-stövlar på.... vi bara KÖR, vi är FÖRÅKARE!!!


"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa" Tack för att du besöker och läser föråkarbloggen, välkommen åter ;)

6 kommentarer:

  1. Grattis till 1:a platsen och fortsätt att skriv som du gör..//Ove

    SvaraRadera
  2. Grattis. Gör vågen från Kuala lumpur. Lite varmt bara. 30 grader varmt :-)

    SvaraRadera
  3. Stor grattis! Vad kul! Mvh Ulrica

    SvaraRadera
  4. Tack, va snälla ni är då ;)

    SvaraRadera
  5. Du har alltid varit etta i min värld!!!

    //JEA

    SvaraRadera
  6. Bra genomtänkt, det våre synd om sådant bra projekt försvinner, Grattis till 1:a platsen på Googel

    SvaraRadera