fredag 9 november 2012

FREDAGSMYS


VILKEN KVÄLL - VILKA KÄMPAR - VILKET MÅL

Nu har det snart gått ett dygn sedan AIK hemmabesegrade gästande PSV Eindhoven. Ett lag som ligger tvåa i holländska ligan och som vunnit 9 av 11 matcher hitills, ett lag som har spelare som tjänar miljoner/månad (!). Och så kommer lilla lilla AIK och tvålar dit dom, ibland är fotboll så underbart!!
Nu är det bara Napoli kvar här hemma och det blir en match som är ett MÅSTE för alla Gnagare, årets sista, och den sista någonsin på Råsunda. Ringa in den 22/11 i era almanackor, för då blir det fest.

Sen bara måste jag skicka en hälsning till Ove. Jag tänker på dig, bara så du vet. Och lova att höra av dig om det är något du eller ni vill/behöver eller önskar. Jag stödjer och hjälper till 110%.
Krya på dig!!!


"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa" Tack för att du besöker och läser föråkarbloggen, välkommen åter ;)

2 kommentarer:

  1. Allt kommer att gå bra..//Ove

    SvaraRadera
  2. Det klart det gör kompis... men jag bryr mig ju verkligen. Ta det lugnt nu så hörs vi snart igen, du är unik glöm inte det!

    ps. Var själv väldigt nära ett sjukhusbesök ikväll, men njurjäveln gav sig till slut. AJ!!!! Vi är värda ett bättre öde, eller hur haha

    SvaraRadera