tisdag 27 november 2012

SLUTA REGNA!!


MYSIGT INNE I BILEN - MEN RUSKIGT UTANFÖR

Vidrigt vad det regnar här, undrar om det är likadant hemma. Och nu vid 17-tiden när jag parkerade vrålåket så faller det faktiskt lite lite snö och dimman ligger som en "ärtsoppa" över Billingehus i Skövde. Dagen har varit en av de skitigaste jag har upplevt och både jag och bilen behöver "Vård" omgående, det blir klädbyte (t.o.m tassavtryck på jacka och tröja haha) och dusch för min del, men kärran får stå och vänta till imorgon, stackarn.
Helt slut efter en dag på ca tjugo mil och kundbesök på löpande band och idel felkörningar, ska prata allvar med Slawomir ikväll för jag tror det är han som har suttit och fuskat med koordinaterna ;)

Hoppas ni alla har det bra annars, själv börjar jag få lite jul-känslor.... gillar det ;) Och så har man ju lite långledighet att se fram emot, den känns välförtjänt och välbehövlig, två veckor kvar tror jag....

Så här ser det ut på varenda gårdsplan, av med sneakersna och på med gummistövlar.... 

Översvämmade åkrar på båda sidorna av vägen

Dygnsura baggar. Den där vill man INTE gosa med

Mera åkrar, mera vatten

"Min bil är inte lik din bil, min bil är en likbil.... och längst fram sniglar Stena fram ;)

Spolarvätskan lyser med sin frånvaro... IGEN!!! Och jag hatar verkligen att fylla på, det tar tio minuter på en Transporter. I min egena bil kluckar det i på tio sekunder. Varför??


"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa" Tack för att du besöker och läser föråkarbloggen, välkommen åter ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar