torsdag 22 november 2012

LAGRINGSPROBLEM

 FÅR INTE IGÅNG BILDFUNKTIONEN - KAN VARA TILLFÄLLIGT FEL

Det verkar inte bättre än att jag får avvakta med bilder osv här på bloggen, och det pga av fel-meddelandena som kommer verkar väldigt konstiga. Att få support är omöjligt då det inte finns någon att ringa eller kontakta, utan endast internet-forum. Det är lite som att dunka huvudet i väggen.

Nu fokuserar jag på kund-kontakter inför kommande vecka istället, mina kära kunder som längtar sååå efter mig, och jag efter dom så klart. Sen blir det resa in mot stan för det vankas först bilvård, och sedan personalvård på kvällen då jag ju ska avnjuta den SISTA MATCHEN PÅ RÅSUNDA FÖR ALLTID. AIK vs Napoli, vilken jävla höjdare!! Läste dock om någon konsert på Friends Arena som skulle sluta samtidigt, nu har någon INTE tänkt till igen haha... 50-60.000 som ska hem på en gång i Solna, vilken parodi. Att det kommer att bli trångt på tuben kan man ju lätt ana sig till ;)

Ha en underbar torsdag kära vänner, jag jobbar vidare på bloggen imorgon fredag... vi ses då!


ps. Oroande, vad hände med Stena i Göteborg? Får man skriva om sånt här tro hmmmmm



"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa" Tack för att du besöker och läser föråkarbloggen, välkommen åter ;)

4 kommentarer:

  1. Deppa inte, AIK finns ju kvar.

    SvaraRadera
  2. Sant! "Spelare, tränare och arenor kommer och går, men klubben i mitt hjärta för alltid består".... tack ;)

    SvaraRadera
  3. Är det Skaraborg nu?? Kaffet är alltid på i skultorp :-)

    SvaraRadera
  4. Inte helt omöjligt att man passerar Skultorp om ngn vecka ;)

    SvaraRadera