fredag 30 november 2012

HEJ MITT VINTERLAND


LÅÅÅÅÅNG RESA HEM - MEN OJ VAD VACKERT

Så har man då äntligen landat hemma i soffan igen, och det känns riktigt riktigt skönt måste jag erkänna. Det var en dryg resa hem i växlande väderlek och varierande trafiktempo, eller ska jag uttrycka mig som så att det var skitväder och massor av vägglöss överallt... ja det gick sakta. Men som sagt, man kom ju hem i alla fall och det är ju huvudsaken. Kör försiktigt där ute alla!

TREVLIG HELG!

ps. Stena Skövde var en ny upplevelse och klockren service. Tack Tommy (tror jag det var ;)


Så här illa kan det gå om man kör med sommardäck

Stannade på årets bekvämaste rastplats, eller vänta nu... vad händer här på kvällarna tro hmmm

Och var fanns det mest snö? Jo hemma grrrrr

 Tvärnitade i Eskilstuna på vägen hem och gosade på min lilla Wera en stund, elva veckor nu och SKITSÖT!!


"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa" Tack för att du besöker och läser föråkarbloggen, välkommen åter ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar