fredag 23 november 2012

SÅ DÄR JA


STORT TACK TILL OVE - NU RULLAR VI IGEN

Jag har ju haft lite strul med bloggen och lagringsutrymme, men nu när Ove kom med sponsring så tror jag att det ska fungera igen som det ska. Det verkar i alla fall fungera med bild-funktionen igen men man ska ju inte "ropa hej förrän man är över bäcken". TACK Ove!

Smutsigt däck på bilden förresten, men det är inte så konstigt med tanke på det väglag som just nu råder på grusvägarna nere i Skaraborg, hiskeligt skitigt ska ni veta. Men som vanligt var man ju inte värst, kolla in här nedan får ni se vad jag menar.

Ha en underbar helg på er!!

ps. Ja Gnaget föll på övertid, så jävla surt som det bara kan gå. Men dom föll med flaggan i topp, en bra match, packat med folk och en magisk afton med tårar och gläjde om vartannat. Vila i Frid Råsunda!


Min lilla pärla efter en arbetsdag ute i det fria, och jag trodde den var skitigast av alla

Men Herre Gud Ove, var har du varit och kört någonstans haha.

Berts sommarland, tutade ett par gånger men ingen öppnade. Kan det bero på att det är november?

Så jag gjorde ett studiebesök på Axevalla istället, trevligt ställe

 Vacker morgon-vy men man ser ju knappt kunderna, i mörkret.


"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa" Tack för att du besöker och läser föråkarbloggen, välkommen åter ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar