onsdag 21 november 2012

JAHA JA



 BLOGG-PAUS - FÖR VEM VILL BARA HA TEXT LIKSOM

Nä det gick inget bra att blogga idag, nu ska dom ha mera pengar, alltså dom som levererar blogg-sidan. Tänkte ladda upp lite dagsfärska bilder men jag avvaktar och ser om jag eventuellt kan tömma den gamla "lagringsplatsen" på gammalt skräp. Men om inte det går så får jag väl betala in mer (fick en sponsor förra gången, tack Ove). Ska kolla lite med kostnader osv... ha re ;)
ps. Tror dock att dom har något som inte fungerar och därav meddelandet, återkommer med mera....

"Det finns inget ledigt utrymme. Du använder för närvarande 100 % av 1 GB för foton. Uppgradera lagringsutrymme. Fotona lagras på ditt konto i Picasa webbalbum och inkluderas i det kostnadsfria utrymmet på 10 GB för foton. Om du köper mer utrymme delas det mellan flera produkter i Google och det läggs till i det kostnadsfria utrymmet. Läs mer "



"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa" Tack för att du besöker och läser föråkarbloggen, välkommen åter ;)

1 kommentar:

  1. HELVETE OCKSÅ. Ge mig ett kontonummer privat så betalar jag. Detta är ju min morgontidning..//Ove

    SvaraRadera