tisdag 13 november 2012

LÅT MIG VARA


JA NI VANN GULD - MEN ÅK HEM DÅ

Här står man och fikar i lugn och ro utanför Mjölby på en rastplats, och vilka kommer inte och glider in och parkerar brevid. Jo hela jä*** Elfsborg. Där står dom sen på en lång rad och glor bort mot mig, iförda sina Ellos-skjortor, smått bakfulla efter en festnatt med guld-yra i Stockholm. AIK:s domäner! Åk hem med er... jajaja ok då.... Grattis till SM-Guldet grrrrrr

Annars rullar det mest på, men mest glädjande att jag hörde att Ove nu har kommit hem och är på bättringsvägen. Det är huvudsaken, resten är ju bara jobb liksom. Krya på dig mannen!


Vad ska man säga? Jag lovade i alla fall ingen hämtning här, men Stena får väl avgöra när dom anländer med sina monster-trucks.

 På tal om "trucks". Är det inte Jultomten som kommer med Coca Cola där framme mmmm

 En öde parkering, en ensam föråkare....

.... som har fest på rummet, köp ett meal, få två.... RAAAP!


"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa" Tack för att du besöker och läser föråkarbloggen, välkommen åter ;)

1 kommentar:

  1. Hej Go Vänner,
    Jo, nu är jag hemma igen. Jag vill tacka er alla som hört av sig. Mår bra och sitter å pillar med lite affärsplanering. Kommer att vara hemma resten av veckan, men på måndag är jag ute ibland er igen..//Ove

    SvaraRadera