torsdag 27 december 2012

BILEN AV-ISAD, CHECK


TACK TILL LEIF - OCH KORSSELBRÄNNAS KRAFTVERK

Var precis upp till Korsselbränna och rullade ut kärran ur deras garage, den var liksom lite isig och igensnöad i hjul och hjulhus efter sjuttio mils snöröks-körning. Tyckte väl att den "wobblade" och for sista milen, men det var inte så konstigt att balansen i däcken blir helt sjukt ojämn med den mängden snö inne i hjulen. Så ett stort tack till er gubbar för att bilen fick stå och fräscha upp sig över natten.

Vad händer här annars då? Nja, det är inte mycket kan jag säga. Vi äter, tupp-lurar, mumsar lite, vilar oss, äter middag, tar en power-napp, lite vin, en hojt, somnar osv osv. Utanför visar termomtern på minus 18 grader så det biter bra i kinderna vill jag lova. Körde lite snöslunga på dagen och en halvtimme räckte bra kände jag hehe... sen vilade jag lite igen.

Sköt om er där hemma i regnet, usch va trist. Kram och God Fortsättning på er!! 

ps. Ska försöka övertala Leifi att släppa in mig och bilen i berget, återkommer så klart i så fall med bättre bilder än idag ;)








"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa" Tack för att du besöker och läser föråkarbloggen, välkommen åter ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar