fredag 21 december 2012

JULKORT


ÅRETS FINASTE JULKORT - TACK FAMILJEN

Idag blir det lilla julafton i Eskilstuna, för vi åker dit och hälsar på hos min äldsta son Max och hans familj. Julklappar och julmat i goda vänners lag, underbart! Synd att vi inte kan "fira" jul tillsammans uppe i Jämtland med det här fungerar ju också. Vi längtar så efter lilla Wera ;)

TREVLIG FREDAG ALLA!!


"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa" Tack för att du besöker och läser föråkarbloggen, välkommen åter ;)

4 kommentarer:

  1. Jag önskar dig en god jul och ett gott nytt år, och hoppas att jag får följa med dig i din blogg även nästa år. Jag har följt dig dagligen och kännt igen många av de situationer du berättat om. Jag önskar öven en god jul och ett gott nytt år till övriga föråkare, f.d. föråkare och arbetskamrater, Ove med flera. /Kaj

    SvaraRadera
  2. God Jul Kaj, och alla i din närhet! Skoj att du "hänger med" oss fortfarande och att du läser bloggen. Visst saknar du föråkeriet lite ;) GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR!

    SvaraRadera
  3. Vill också önska alla en BRA julledighet och ett Gott Nytt år. Sen kan man ju bara hålla med om att lilla Wera är riktigt söt. Vi är ju farfar både du och jag å jag har lite killar i passande ålder. Vi måste få dom att träffas om 15-20 år. Vilka vackra barn det skulle bli med våra ärvda, vackra och trevliga sidor..//Farfar Ove

    SvaraRadera
  4. HAHAHAHA... ja världen kan börja darra redan nu, vilka super-barn liksom. Få pojkar kommer att få komma i närheten av lilla Wera i framtiden, farfar kommer att bevaka med hagelbrakare... han vet ju vad dom är ute efter ;)

    God Jul själv Ove, och tack för ett jäkligt gott samarbete under 2012!!

    SvaraRadera