torsdag 6 december 2012

EN BIL MINDRE


EN FÖRÅKARBIL "DOG" IDAG - SORGLIGT

Lider med Ove som just i detta nu sitter i denna vita, intetsägande Transportern på väg hem från Oskarshamn där Mobilcenter har plockat av all utrustning, dekaler osv. Vi är alltså en föråkarbil mindre nu på vägarna, avvecklingen har påbörjats :( Och jag hörde på Oves röst när jag pratade med honom i telefonen under dagen att han lät sorgsen, det gjorde lite ont i hjärtat även på mig kan jag säga. Depp!!

PS.På tal om något helt annat. Jag har ju glömt att skicka ett tack till Andreas på ITell för hjälpen jag fick när jag stod mitt ute i buschen och inte kunde nå någon på kontoret. TACK, jag kom rätt till slut!!!


Något som inte är deppigt är att Jean-Åke fyller år idag.... GRATTIS!!





"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa" Tack för att du besöker och läser föråkarbloggen, välkommen åter ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar