måndag 31 december 2012

GOTT NYTT ÅR


FÖRÅKARBLOGGEN ÖNSKAR ER ALLA - ETT GOTT NYTT ÅR

Sitter här på nyårsaftons-morgonen i min ensamhet och "bloggar" lite, men det här får nog bli det sista inlägget för i år. "Stackars er" tänker jag lite grann när jag upptäcker att det har varit 235 stycken inlägg under 2012, så mycket bilder och skitprat kan man ju bara inte orka med men trots det har ju ändå drygt 15.000 besökt bloggen under året. Grymt!! Så jag tror jag kör på nästa år i alla fall. Men mycket hänger ju på vad som händer under 2013, jag har ju ingen aning och måste också erkänna att jag känner en hel del oro för framtiden. Men nu ska jag inte måla fan på väggen, positivitet, glädje och vilja får bli ledord inför kommande år (även om jag precis skissade upp klövarna på Hin Håle på tapeten nyss).... Ha en underbar nyårsafton allihopa, och GOTT NYTT ÅR!!

ps. Kanske kanske det kan komma en "lista" lite senare, men jag lider av lite-för-lite-tid just nu så jag lovar inget.


"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa" Tack för att du besöker och läser föråkarbloggen, välkommen åter ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar