onsdag 19 december 2012

SNART


DET LACKAR MOT JUL - OCH TOMTARNA ÄR PÅ "GÅNG"

Inte många dagar kvar till julafton nu, ja det är väl ingen större nyhet, men jag blev helt plötsligt jäkligt medveten om det liksom. Har ju knappt handlat någonting och det ju ett måste i dessa tider haha. Usch jag vill inte ut i hysterin, orkar inte med alla trängsel, panik och köerna. Tycker det är på gränsen till vidrigt faktiskt. Förr gillade jag att strosa runt och bara må jul-mys men idag är det ju helt sanslöst vad det handlas och trängs, och minst nio av tio är grinigare än jag själv.... och jag som är värsta värsta jul-älskaren med ALLT vad det innebär.
Men jag har en lösning. Tack gode Gud för internet-handel, så enkelt, så smidigt och så billigt.

ps. Kontoret... ingen julklapp till föråkarna, har vi varit stygga i år :(


"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa" Tack för att du besöker och läser föråkarbloggen, välkommen åter ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar