tisdag 4 december 2012

SEX S


TISDAGEN SOM GUD GLÖMDE - SAMMANFATTAS MED SEX S

- Statoil, mackarna som inte finns. Letade i 30 minuter efter fungerande diesel-pump mellan Skara och Lidköping efter det att soppa-lampan hade plingat lägst upp i Lidköpings kommun. Ringde Statoil och bad dom uppdatera sina appar och annat skräp som inte stämmer. Dom hade två (!!) i Lidköping som inte fanns, ett hyreshus på ena platsen och en ST1-mack på andra.

- Skakar sönder, bilen vibbrerar på skogsvägarna så händer skakar i timmar efter avslutat arbetspass. Stackars min lilla älskling, hon har tunga dagar just nu.... alltså bilen haha.

- Snöblind. Vägarna driver igen och omgivningarna kritvita, hade det inte varit för alla "plog-pinnar" så hade det aldrig gått idag. Ser lite sjukt ut att sitta med solglasögon när det vräker ner.

- Svinlukten. Som vanligt får man med sig diverse "skit", och när värmen får tag i odörerna så stinker det bra illa inne i bilen. Jag duschade två gånger ikväll... men det luktar fortfarande. Fy!
(men jag gör aldrig om misstaget från förr, att tina upp frusen skit utan plastpåse runt, huvva!)

- Snö i skallen. Att besöka någon som inte är hemma för att hämta saker i skumma skrymselen, innebär garanterat snöras när man slår igen dörren när man är klar. Två gånger idag. Att man aldrig lär sig, så irriterande.

- Städerna. Varit i Skövde, Skaleby, Skara, Skallmeja, Sennerby och Sertorp.... sssssssssssssssssssss


Men annars så är det bra vackert mellan milen också, så jag njuter faktiskt också även om det kanske inte var någon toppen-dag idag. Nä nu måste jag gå och få i mig något, blodsockret har sjunkit ner i raggsockorna någonstans. Sköt om er!!


En av fem avåkningar som jag fick se idag, snöträng, lite understyrning och PANG!

Drog igång granen idag, men bara 3 av 6 lampor lyser nu. Snart  har jag ingen längre, snyft!

 Kände mig lite som ensam på Mars en stund idag hmmmm

"Det står bakom en svart dörr"... ok kul. Observera snön som saknas ovanför höger dörr. Den smälte ner innanför min tröja och jacka, jäääääätte-hääääärligt!!

 Vilken dröm-kåk!

Myspys i rummet på Rådhuset Hotell i Linköping.

Ove hade inte 6 S.... han hade 5 8:or.... 8888,8 mil i sin "lilla" Transporter ;) Grattis!!


"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa" Tack för att du besöker och läser föråkarbloggen, välkommen åter ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar