torsdag 4 mars 2010

SE UPP FÖR RENAR



I morse var kärran ner-isad och nu på eftermiddagen var "han" ner-saltad, stackars lilla vän. Imorgon ska han få ett varmt bad med massage och lite godsaker att mumsa på över helgen, funderar till och med på att ta in honom i huset. Få se vad regeringen säger ;)

Två decimeter snö och hundratals fastfrusna båtar på Ålands hav, Roslagen är i fullständig kaos. Under hela dagen har jag sett solen här neråt södern (E-tuna osv), men fått ständiga rapporter om inställda träningar, avåkningar, icke-startande bilar osv. Inte undra på att jag krockade med ett djur på Ica i förrgår, det är bra kallt när man stöter på en REN i Norrtälje... inomhus!!

Förresten, jag träffade Stena-grabbarna idag och dom hälsar till alla, och jag personligen måste tacka Jane för en strålande insats idag med kart-jobbet. Vilken pärla hon är!!


*bröööl*

2 kommentarer:

  1. Grattis till ditt nya föråkarfordon...
    inget rumlande off pist bara ^^

    http://www.gurra.se/Foton/Foton%20Backen/Backen%2022.jpg

    SvaraRadera
  2. Passa dig du Hetting, annars ser jag till att pistmaskins-helv**** hamnar på ditt srkivbord illa kvickt ;)

    (för er som inte är med i matchen så gäller det en pistmaskin i Botkyrka (!) som kommunen vill ha bort. Och kontoret gav mig den äran att ta hand om problemet)

    SvaraRadera