måndag 22 mars 2010

KUNGEN HÄLSAR


(ursäkta sen uppdatering, men jag har ett liv också ;)
Så här ser du ut på rödljusen när man kommer ut på Drottningholm, man är bevakad lite överallt här ut kan jag säga. Men det var en trevlig "liten" resa idag (33 mil totalt) som gick bland slott och kojor. Och självklart så hämtade jag en dunk spillolja hemma hos kungen på vägen hem... *host*

En underbar dag annars i solskenet som krävde solglasögon då man närapå blev snöblind av allt det vita efter gårdagens skitväder. Det porlar i bäckarna och koskits-högarna ryker, shit vad man längtar efter våren. Eller hur ;)

Förresten. Grattis Bajen till bandy-guldet (till slut)


Drottningholms Slott


Svartsjö Slott


Färjan till Adelsö


En skylt som jag upptäckte när jag stod i färjkön på vägen tillbaka, opsan sa, sa jag och blundade.
(korrigering 26/3. Efter mycket påtryckningar och gliringar så vill jag härmed påpeka att jag INTE hade explosiva varor ombord i bilen)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar