torsdag 11 mars 2010

TORSDAGSBILDER

Det händer inte så mycket på bild-fronten just nu och det beror väl lite på att det mest är snö, snö och åter snö. Och att jag just nu bara harvar omkring i Stockholms län och att man tycker sig ha sett allt/varit överallt och på så vis glömmer bort att andra kanske inte har varit det ;)

Här har ni i alla fall några bilder från dagens resa på 23 mil, samt några som min kollega Mats Hetting har "spammat" mig med. Jag tycker dock att det är skoj att få se och ta del av de andras arbetsdag också, så var så goda och skicka mig någon bild då och då. Kanon!


(Hetting på älg-stråk... "Viltrik väg, 42 älgar döda fr 2006"... Stackars bilar liksom, och Länsförsäkringar ;)



(Bra jobbat Hetting. Men inte överlever väl dom där små kartongerna utomhus i X veckor?)



(För er som följt mina el-problem, här är min nya huvudströmbrytare. Skitnöjd Transporter-förare nu)



(Mitt i skogen, en stor AIK-flagga som vajade i vinden, kanske pga av helgens Allsvenska premiär? "Vi e överallt")



Och till sist, så här nära naturen är man när man jobbar som föråkare. Man ser massor av rådjur varje dag just nu, det verkar finnas hur mycket som helst. Funderar på en rådjurs-sadel på bordet till helgen hmmm...

1 kommentar:

  1. Du observerar att kartongerna står på pall.
    Lantbrukaren lyfter in pallarna efter märkning. Allt för att jag skall få arbeta i solen ;)

    // Hetting

    SvaraRadera